Topoľčianski šachisti sú všestranní - Peťo Sloboda s kapelou Tryamera natočili nový videoklip

10.04.2014 17:12

Hudobná kapela Tryamera včera prvýkrát uverejnila svoj debutový oficiálny videoklip s názvom Vážky. Sme radi, že súčasťou nášho šachového klubu je veľa šikovných ľudí. Medzi nich patrí istotne aj 30-ročný Peťo Sloboda, ktorý sa túto sezónu po mnohých rokoch rozhodol opäť vrátil k šachu a hráva ligu za naše B a C družstvo. Peťo je však aj veľmi šikovným hudobníkom a je basgitaristom Topoľčiancom, ale isto nielen im, dobre známej hudobnej kapely Tryamera.

 

Pri tejto príležitosti som ho požiadal o krátky rozhovor.

 

Predstavil by si nám zopár slovami Vašu kapelu?

"Kapela Tryamera vznikla v lete 2007. Momentálne kapela pozostáva zo štyroch členov: Vlado Mrúz, Jakub "Kubo" Škoda, Vlado Lovrant a Peter "Brko" Sloboda. Dnes je premiéra nášho prvého oficiálneho videoklipu Vážky. Skladbu sme nahrávali v štúdiu Exponent s Tomášom Kmeťom. Videoklip točili chalani z MG Production. Klip sa nahrával v Central coffee v Bánovciach nad Bebravou. Túto skladbu už zaradilo do vysielania Radio WOW." 

 

Aké ste doteraz dosiahli hudobné úspechy a aké máte ambície do budúcna?

"Z našich úspechov by som spomenul vysielanie skladby "Vdýchni ma do seba" v Rádiu Yes ako aj vysielanie skladby Vážky v Rádiu WOW. Ďalej sú to koncerty na jednom pódiu s kapelami ako Desmod, Gladiátor, IMT Smile a ďalšie a účasť na viacerích letných hudobných festivaloch ako napr. Ripfest. Čo sa týka našich ambícii, tak radi by sme sa presadili vo viacerích rádiach a radi by sme účinkovali na ďalších hudobných festivaloch."

 

A čo šach? Ako spomínaš na mládežnícke časy, ktoré sme spolu prežili?

"Šach hrám od gympla. Nastúpil si k nám keď som tam hral asi pol roka, takže to budeš vedieť lepšie ako ja. Ako mládežník som si užil najviac úspechov v šachoch. Hlavne keď som na turnaji porazil Teba :)"

 

Prečo si sa rozhodol vrátiť k šachom, do nášho klubu?

"Do klubu som sa vrátil na tvoj podnet a som rád, lebo za tých niekoľko rokov mi to chýbalo." 

 

A teraz si už vychutnájte prvý oficiálny videoklip kapely Tryamera:

Vyhľadávanie

Kontakt

Topoľčiansky šachový klub Tréningy:
Centrum voľného času
(bývalá ZŠ Gagarinová)

https://goo.gl/maps/47Z7m

Piatok od 17:30
0908 655 317 topolcianskysach@gmail.com